Interview s Thomasem z Full Control


S počítačovými hrami točícími se okolo Warhammeru se v poslední době doslova roztrhl pytel a Wargaming.cz se podařil slušný úlovek - povedlo se nám vyzpovídat Thomase, zakladatele a ředitele dánské společnosti Full Control. Těm z vás, kteří tohle téma trochu sledují, je určitě jméno Full Control známé. Jak by ne, vždyť tihle borci si vzali na starost legendární Space Hulk.

Thomas z Full ControlThomas byl tak laskavý a zodpověděl několik zvídavých otázek. A vzhledem k tomu, že se stará i o producentskou a návrhářskou stránku hry, budou jeho odpovědi skutečně z první linie.

 

Jak jste poprvé přišli na myšlenku vytvořit hru s námětem Space Hulku (Warhammeru 40.000)?

Nápad vznikl před mnoha lety, když jsme s kamarádem hráli stolní hru Space Hulk. Vždycky jsem miloval strategické hry na úrovni taktické jednotky, a Space Hulk je přesně taková skvělá hra. Pravidla jsou celkem jednoduchá, ale zvládnout hru na mistrovské úrovni je dost těžké. Udělej chybu a čeká tě trest. Jednoduché.

Takže mít najednou možnost pracovat na téhle vysněné hře, to je prostě fantastické.

 

Bylo obtížné přesvědčit Games Workshop, že jste ten správný tým pro tvorbu hry založené na jejich licenci?

Jakmile jsme si k tomu společně sedli, tak do sebe naráz všechno zapadalo. Mnoho z našich posledních her byly různé tahové hry, a tak mohli jednoduše vidět Space Hulk zasazený v tom, co jsme udělali už dříve.

A výsledek ukazuje, že si vybrali dobře :)

 

Jak to v současné době vypadá s vývojem a můžeš nám dát nějaké přesnější informace o tom, kdy hra vyjde?

Dáváme teď dohromady poslední části hry, takže se rychle blížíme k jejímu dokončení a to v řádu týdnů. Stejně tak bude v nejbližších týdnech oznámeno i datum vydání hry. Celkově jsme skoro hotoví s první verzí hry.

Screenshot

 

Kolik lidí je ve vývojářském týmu?

V současné době jsme se rozrostli už na čtrnáct. Šílené množství lidí pracujících dennodenně na téhle skvělé hře.

 

Můžeš nám říct víc o příběhu hry?

Kampaň se odvíjí okolo hulku "Sin of Damnation", který byl objeven Krvavými Anděly.

Krvaví Andělé tak shromáždí síly k tomu, aby vstoupili do hulku a pokusili se znovuzískat čest po nezdařeném vpádu do hulku před 600 lety. Tehdy totiž při totálním nasazení všech sil zemřelo 950 Krvavých Andělů z 1000. Takže tentokrát postupuje kapitán Raphael místo toho takticky s malými týmy.

Jakmile síly vstoupí na "Sin of Damnation", rychle odhalí ztracený artefakt, stejně jako neznámou životní formu genolupičů.

 

Jsme opravdu nadšeni z možnosti multiplayeru rozdat si to tváří v tvář s kamarádem. Budou potřeba dvě zařízení nebo bude možné hrát, například, na jednom počítači?

Sociální část je skutečně tím místem, kde se chceme ukázat. Takže jde samozřejmě sdílet jedno zařízení v hotseat módu, kde můžeme používat počítač nebo tablet podobně jako ve stolní hře.

Navíc k tomu máme multiplayer mezi platformami. Takže můžete hrát s přáteli s iPady na vlastním Windows PC a tak dále.

Velmi brzy po vydání hry také přidáme zcela nový kooperační mód, takže budete mít ve všech nových kampaních možnost hrát s přáteli proti počítači. To je to, na co se nejvíc těším.

Screenshot

 

Na kolik hodin odhadujete, že zabere hraní single-playerové kampaně pro průměrného hráče?

To je dost těžká otázka. Absolutně to závisí na to, kolikrát zemřete - neboť smrt je součástí hraní Space Hulku. Průměrný herní čas na jeden level, pokud vyhraješ, je mezi 30 a 60 minutami. A ve hře máme celkem 15 levelů. Takže pokud selžeš v polovině her, dělá to nejméně 15-20 hodin herního času.

A tou dobou přidáme nové kampaně, stejně jako editory levelů, takže hra se bude po svém vydání celou dobu dále rozvíjet novým obsahem.

 

A jak to vypadá s budoucími DLC rozšířeními? Jakou formu budou mít a jak často budou vydávané?

Budeme do hry přidávat různé typy různou frekvencí. Kolik jich bude a jak často budou vycházet, bude absolutně záviset na tom, jak bude hra přijata fanoušky.

Ale náš současný plán po vydání první verze hry zahrnuje čistě kampaňové balíčky s novými příběhy a levely, DLC balíčky s novými kapitulami a malou pro kapitulu specifickou kampaní, stejně jako hromadu drobných DLC jako budou různé relikvijní zbraně a kůže genolupičů.

Logo Full Control

Fanoušky Space Hulku tak čeká opravdu vzrušující rok.

 

Díky moc za tvé odpovědi a hodně štěstí ve vývoji hry!

Stránky hry najdete na Spacehulk-game.com

Stránky vývojářské společnosti na FullControl.dk

Běžná sekce: